برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید مینیاتوری پارس فانال تک پل 50 آمپر PFN-1P-C50

مرجع:
PFN-1P-C50
1322
نام تجاری:
دسته بندی: پارس فانال
107,000 تومان
محصولات مرتبط
توضیحات

این کلید مینیاتوری تک فاز، با حداکثر جریان نامی 50 آمپر، قابلیت تحمل این جریان به‌صورت دائم و تا 6000 آمپر به‌صورت لحظه‌ای دارد. این محصول شرکت پارس فانال ایران فیوزهای مینیاتوری اقتصادی با منحنی قطع C می‌باشد.

 

بررسی ویژگی‌های فیوز مینیاتوری 50 آمپر پارس فانال PFN-1P-50A

 بهترین راه‌حل برای حفاظت از تجهیزات الکتریکی در برابر اضافه‌بار یا به‌عبارت‌دیگر اضافه جریان بیش‌ازحد نامی می‌باشد. این فیوزها با طراحی ظاهری منسجم و نصب آسان ساخته‌شده‌اند. قابلیت نصب روی ریل 35 میلی‌متری (ریل عمومی در برق صنعتی) از دیگر ویژگی‌های این فیوز مینیاتوری می‌باشد. و قطر سیمی که می‌توان به ورودی و خروجی این کلید مینیاتوری وصل کرد سیمی با قطر 16 میلی‌متر مربع می‌باشد. این سری با رنج جریانی  1،2،4،6،10،16،20،25،32،40،50،63 آمپر و با منحنی‌های قطع B,C,D عرضه گردیده است.

  

منحنی قطع فیوز چیست؟

این منحنی نمایانگر  حداکثر زمان، نسبت به جریانی است که به‌صورت لحظه‌ای متحمل شده و فیوز در برابر این جریان لحظه‌ای واکنشی نشان نمی‌دهد. این کلیدها با توجه به منحنی قطع C در برابر جریان اضافه، بین 5 تا 10 برابر جریان نامی در زمان مشخص  قطع می‌کند.

  

دیگر تیپ‌های کلید مینیاتوری عبارت‌اند از B,D,K,Z که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته‌شده است.

تیپ B: کلیدهای مینیاتوری نوع B بیشتر در مصارف خانگی و روشنایی مورداستفاده قرار می‌گیرد.این نوع کلیدها قدرت قطع جریان اضافه‌بار 3 تا 5 برابر نامی رادارند که به کلیدهای تند کار معروف‌اند.

تیپ D : این کلیدها مناسب مصارف خاص صنعتی مانند ترانسفورماتورها باقدرت قطع جریان اضافه‌بار 10تا 20 برابر جریان نامی هستند و زمان قطع آن‌ها از سایر تیپ‌ها بیشتر است.

تیپ K: این نوع برای حفاظت از مدارات قدرت،ترانسفورماتور و موتورها مورداستفاده قرارمی گرد.در این نوع کلید حد جریان برای قطع در موارد اضافه‌بار کمتر از سایر کلیدها است و هنگام اضافه‌بار مدار را سریع‌تر قطع می‌کنند ولی در موارد اتصال کوتاه منحنی قطع این نوع کلید بین D و C می‌باشد.

تیپ Z:کلیدهای نوع Z حساسیت بسیار بالایی نسبت به سایر کلیدها دارند.در هنگامی‌که جریان عبوری در مدت‌زمان مشخصی بیشتر از جریان نامی گردد فرمان قطع صادر می‌شود.حساسیت این کلیدها هم در مواقع اتصال کوتاه و هم اضافه‌بار از تمامی تیپ‌های دیگر بیشتر است.

بنابراین زمان قطع تیپ‌های نامبرده به ترتیب از سریع‌ترین عبارت‌اند از:

Z -> B -> C -> K -> D

خلاصه از مطالب فوق:

تیپ B روشنایی، C موتوری، D ترانسفورماتوری، K قدرت، Z بسیار حساس

 

 طراحی و شکل ظاهری فیوز مینیاتوری تک فاز پارس فانال PFN-1P-C50 PFN-1P-C50

   

مانند سایر کلید مینیاتوری‌های تک فاز این کلید مینیاتوری نیز دارای 1 پل است که جهت اتصال سیم فاز می‌باشد. در وسط کلید آبی‌رنگی برای قطع و وصل فیوز می‌باشد که وضعیت آن با نوشتن 0-OFF جهت وضعیت قطع و 1-ON جهت وضعیت وصل مشخص‌شده است. همچنین در زیر برند پارس فانال نشانگری وجود دارد که وضعیت قطع و وصل را بارنگ‌های سبز و قرمز نشان می‌دهد. این فیوز با توجه به شکل ظاهری و ابعادی که دارد از آن میتوان در جعبه توزیع های کارگاهی نیز استفاده نمود.

 

نکات مهم در انتخاب کلید مینیاتوری

حداکثر جریان

تیپ فیوز یا منحنی قطع

حداکثر جریان لحظه‌ای یا اتصال کوتاه

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PFN-1P-C50

مشخصات

منحنی کلید
تیپ C
مینیاتوری - قدرت قطع
6000 آمپر
بازه جریان
50A
تعداد پل
تک پل
نظرات
بدون نظر

نظردهید

  • ارزش خرید:
  • امکانات و قابلیت ها:
  • طراحی:
  • محبوبیت برند:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

سایر ویژگی‌ها

منحنی کلید
تیپ C
مینیاتوری - قدرت قطع
6000 آمپر
بازه جریان
50A
تعداد پل
تک پل

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم