برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید محافظ جان سه فاز پارس فانال PFR-4P-16A-30mA

مرجع:
PFR-4P-16A-30mA
1369
نام تجاری:
دسته بندی: پارس فانال
951,000 تومان
ناموجود
محصولات مرتبط
توضیحات

محافظ جان پارس فانال مدل PFR-4P-16A دارای نول و سه فاز ورودی می باشد. بازه جریان عبوری این محافظ جان 16 آمپر است. مقدار جریان نشتی که اگر از محافظ جان بگذرد محافظ جان عمل می کند 30 میلی‌آمپر می باشد.

   

ویژگی محافظ جان سه فاز پارس فانال PFR-4P-16A

 محافظ جان سه فاز پارس فانال PFR-4P-16A دارای جریان نشتی 30 میلی‌آمپر می‌باشد یعنی به‌محض اینکه جریان نشتی سیستم یا دستگاه از 30 میلی‌آمپر بیشتر شد کلید محافظ جان سریع عمل می‌کند و شخص و تجهیزات را از بروز خطرات احتمالی محافظت می‌کند. بازه جریان عبوری 16 آمپر این محافظ جان به معنای این است که این محافظ جان قابلیت تحمل جریان تا 16 آمپر را دارد و همچنین این محافظ جان از تیپ AC می‌باشد که فقط جریان نشتی‌های متناوب AC را تشخیص می‌دهد. قابلیت نصب روی ریل 35 میلی‌متری (ریل عمومی در برق صنعتی) از دیگر ویژگی‌های این محافظ جان می‌باشد. درپایان محافظ جان پارس فانال ایران یک محافظ جان با کیفیت خوب و قیمت مناسب است.

  

طراحی و شکل ظاهری محافظ جان سه فاز پارس فانال PFR-4P-16A

مانند سایر محافظ جان های سه فاز این محافظ جان نیز دارای 4 پل است که یک پل جهت اتصال سیم نول و سه پل جهت اتصال سیم فاز می باشد. در سمت راست کلید آبی رنگ برای قطع و وصل محافظ جان می باشد که وضعیت آن با نوشتن 0-OFF جهت وضعیت قطع و 1-ON جهت وضعیت وصل مشخص شده است. همچنین در زیر برند پارس فانال که در سمت راست این محصول می باشد نشانگری وجود دارد که وضعیت قطع و وصل را با رنگ های سبز و قرمز نشان می دهد. جهت تست صحت عملکرد این محافظ جان کلید تست آبی‌رنگی روی آن تعبیه شده است که عملکرد آن با وصل برق ورودی قابل مشاهده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PFR-4P-16A-30mA

مشخصات

بازه جریان
16A
محافظ جان - نوع قطعه
محافظ جان سه فاز - چهارپل
جریان نشتی
30mA
نظرات
بدون نظر

نظردهید

  • ارزش خرید:
  • امکانات و قابلیت ها:
  • طراحی:
  • محبوبیت برند:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

سایر ویژگی‌ها

بازه جریان
16A
محافظ جان - نوع قطعه
محافظ جان سه فاز - چهارپل
جریان نشتی
30mA

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم