برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید حرارتی 6.3آمپر پارس فانال مدل MS32-6.3

مرجع:
MS32-6.3
1085
نام تجاری:
دسته بندی: پارس فانال
894,000 تومان
محصولات مرتبط
توضیحات

کلید حرارتی پارس فانال به دلیل کیفیت بالای ساخت و قیمت مناسب جایگاه خوبی را درزمینهٔ فروش کلید حرارتی نصیب خودکرده است.کلید حرارتی محافظ کاملی در برابر اضافه‌بار،قطعی فاز،اتصال کوتاه و راه‌اندازی نادرست موتور سه فاز می‌باشد.

        

 مشخصات کلید حرارتی پارس فانال مدل MS32-6.3

کلید حرارتی پارس فانال 6.3 آمپر MS32-6.3یکی از کلیدهای حرارتی تولید شرکت پارس فانال می‌باشد که دارای رنج جریانی از 4 آمپر تا 6.3 آمپر است.این کلید قابلیت راه‌اندازی موتور‌ الکتریکی سه فاز تا حداکثر 2.2 کیلو وات را دارد.این سری از کلید حرارتی‌های پارس فانال دارای تجهیزات جانبی خاصی مانند کنتاکت های کمکی،کنتاکت آلارم ،قطع کننده سریع شنت و قطع کننده ولتاژ پایین می‌باشد.این محصول ایرانی بوده و با نظارت و مشارکت شرکت فانال آلمان فعالیت خود را درزمینهٔ تولید محصولات صنعتی برق آغاز نموده است.

    

طراحی و شکل ظاهری

بدنه کلید حرارتی پارس فانال از دورنگ سفید و مشکی تشکیل‌شده است. بدنه اصلی و زیری این کلید حرارتی را رنگ مشکی و بدنه روی آن را رنگ سفید در برگرفته است سمت چپ کلید حرارتی دایره مدرج قرار دارد که می‌توان آن را طبق جریان مجاز موتور تنظیم کرد. مانند بقیه‌ی کلیدهای حرارتی در این کلید حرارتی نیز، سه ترمینال قدرت جهت خروجی و اتصال موتور در زیر آن و سه فاز ورودی در بالای کلیدحرارتی تعبیه‌شده است. وجود کلید تست در کلیدهای حرارتی جهت اطمینان از صحت عملکرد آن می‌باشد که در این کلید حرارتی نیز قابل‌مشاهده می‌باشد.

      

ویژگی‌های کلید حرارتی پارس فانال سری MS32

  • دارای استاندارد IEC 96.37-6.3-1
  • قابل‌استفاده در جعبه‌های ضد آب
  • حفاظت در برابر جریان اضافه‌بار AC
  • جهت راه‌اندازی و حفاظت موتورهای تا 32 آمپر
  •  قابل‌استفاده با کنتاکت های کمکی 1NO و  1NC 

 

قابلیت‌های کلید حرارتی

بی‌شک بهترین و مطمئن‌ترین محافظ الکتروموتورها کلیدهای حرارتی هستند. دلیل این ادعا این است که کلید حرارتی این قابلیت را دارد که مدار قدرت را بدون فرمان دادن به کنتاکتور مستقیماً قطع کند. از دیگر قابلیت‌های کلید حرارتی می‌توان به قطع و وصل در زیر بار و قابلیت نصب روی ریل  اشاره کرد. تنظیم دقیق جریان در یک بازه نیز از قابلیت‌هایی است که می‌توان به کلیدهای حرارتی اختصاص داد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MS32-6.3

مشخصات

کنتاکت کمکی
ندارد
حفاظت - نوع قطعه
کلید حرارتی
بازه جریان
4-6.3A
نظرات
بدون نظر

نظردهید

  • ارزش خرید:
  • امکانات و قابلیت ها:
  • طراحی:
  • محبوبیت برند:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

سایر ویژگی‌ها

کنتاکت کمکی
حفاظت - نوع قطعه
کلید حرارتی
بازه جریان
4-6.3A

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم