برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

معرفی محصولات پارسا

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش توسط

شرکت واصل الکتریک الوند پارسا در سال 1371 به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده اتصالات و  برق فعالیت خود را در ایران آغاز نموده است و محصولات متعددی چون نری و مادگی‌های تک فاز و سه فاز، تابلو برق پلاستیکی، جعبه توزیع برق و جعبه‌تقسیم برق برای مصارف گوناگون را تولید می‌نماید.
این شرکت با بهره‌مندی از کادری مجرب، تجهیزات مناسب، آزمایشگاه کنترل کیفیت عالی و همچنین تجربه چندین ساله مدیران خود درزمینهٔ تولید این محصولات، توانایی ارائه محصولاتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی را دارد.  شرکت واصل الکتریک الوند با توجه به شعار کیفیت، قیمت مناسب و امکان دسترسی آسان به محصولات، مفتخر است با تمام توان در خدمت صنایع داخلی باشد.

 

جعبه‌تقسیم روکار

یکی از محصولات شرکت جعبه‌تقسیم‌های روکار می‌باشد که در سایزهای مختلف جهت کاربردهای گوناگون وجود دارد. این جعبه‌تقسیم‌ها از مواد اولیه ABS مرغوب ساخته‌شده و دارای ظاهری زیبا می‌باشد. این جعبه‌ها علاوه بر استحکام بدنه دارای درجه حفاظت بالا (IP66) است. این محصولات در اندازه‌های مختلف و با درب‌های مات و شفاف به بازار عرضه می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این جعبه‌تقسیم‌ها می‌توان به قابلیت نصب با گیره خارجی و همچنین نصب از طریق سوراخ‌های داخلی نام برد.

برخی جعبه تقسیم های پرکاربرد پارسا را میتوان جعبه تقسیم های کد:16161، 30000، 16000و 24003 برشمرد. میتوان از جعبه تقسیم های درب شفاف، جهت نصب تجهیزاتی که دارای نمایشگر هستند مانند: ساعت فرمان، ساعت نجومی و شمارنده دیجیتال استفاده نمود.

 

جعبه توزیع کارگاهی

جعبه توزیع‌های کارگاهی شرکت پارسا باعث شده است تا ارتباط تجهیزات الکتریکی موجود، با شبکه برق به‌صورت آسان‌تر و راحت‌تر صورت پذیرد. جنس ABSبدنه این تابلو توزیع‌ها علاوه بر زیبایی خاصی که به این محصول بخشیده است این محصول را ازلحاظ استحکام و ضربه‌پذیری ایمن ساخته است. جعبه توزیع کارگاهی پارسا در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف و باقابلیت نصب پریزهای تک فاز و سه فاز با تعداد موردنیاز به‌صورت خام و پانچ شده موجود می‌باشد.

همچنین برخی دیگر از جعبه توزیع های پرکاربرد پارسا کدهای: 24005، 30005، 16165می باشند. این جعبه توزیع ها همانند شکل زیر این قابلیت را دارند که انواع فیوز و یا محافظ جان را روی خود نصب کنند.

 

 جعبه‌تقسیم‌ها و جعبه توزیع‌های پارسا دارای ویژگی‌های مشابهی می‌باشند که به چند ویژگی مهم آن اشاره خواهد شد.

ویژگی‌های جعبه برق پلاستیکی ABS پارسا

  • دارای مقاومت مکانیکی و خاصیت ضدضربه
  • دارای مقاومت شیمیایی
  • عایق الکتریکی بالا
  • عایق حرارتی بالا
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • قابل‌استفاده در محیط‌های با رطوبت بالا
  • قابل‌استفاده در محیط‌های با گردوغبار
  • قیمت پایین و زیبایی خاص

 

 پریز و شاخه‌های صنعتی

شاخه‌ها و پریزها ازجمله تجهیزات الکتریکی پرمصرف درزمینهٔ برق صنعتی و خانگی می‌باشند شرکت واصل الکتریک الوند (پارسا) با تولید شاخه‌ها و پریزهای صنعتی باکیفیت، یکی از برندهای ایرانی است که کیفیت بسیار زیادی نسبت به برندهای مشابه خارجی دارد. رنج جریانی این شاخه‌ها از 16 آمپر تا 125 آمپر است. این شاخه‌ها و پریزها دارای درجه حفاظت IP44 می‌باشد و در بازه دمایی 25- تا 80 درجه سانتی‌گراد مقاوم است. این محصولات به‌صورت دو فاز و سه فاز در بازار موجود می‌باشد.

 

محصولات تک فار پارسا

پریزها و شاخه‌های تک فاز علاوه بر مصارف خانگی مصارف صنعتی هم دارند که کیفیت آن‌ها دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد. شرکت پارسا با در نظر گرفتن نیازهای مشتری انواع پریزها و دوشاخه‌های صنعتی تک فاز را باکیفیت عالی تولید و وارد بازار می‌کند.

پریز و شاخه تک فاز

 از محصولات این شرکت می‌توان به پریزهای لاستیکی سیار با درب پلاستیکی و فنری، دوشاخه‌های لاستیکی مستقیمو 90 درجه در رنگ‌های مختلف، پریز تابلویی‌های توکار و روکار و کلید و پریزهای روکار اشاره کرد. مقدار جریان قابل‌تحمل این دوشاخه‌ها و پریزها حداکثر تا 16 آمپر بوده و از موادی ساخته‌شده‌اند که در برابر ضربه مقاوم هستند.

 

 

قرقره و پریز سیار

پریزهای سیار پارسا به‌منظور استفاده از جریان برق در نقطه‌ای دورتر از منبع اصلی و ثابت و همچنین با تعداد انشعاب‌های بیشتر از آن در نظر گرفته‌شده‌اند. گستره متراژی 5 تا 50 متر پریزهای سیار پارسا این امکان را فراهم آورده است تا مصرف‌کننده، بنا بر کاربرد، محصول موردنیاز خود را انتخاب کند.

این سری از محصولات در محیط‌هایی به‌دوراز ترشحات آب و یا باران کاربرد دارند. ازاین‌رو می‌توان در مکان‌هایی مانند شهرک‌ها و استودیوهای سینمایی، کارگاه‌های ساختمانی، انبارها، کارگاه‌های خطوط مونتاژ و ... از این پریزهای سیار بهره برد.

لطفا نظرات خود را در مورد این مقاله بیان نمایید...

محصولات مرتبط
نوشته‌های مرتبط

جعبه توزیع چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

توسطفروشگاه اینترنتی کنترل کاران 5 سال پیش
1 نظر
  • Al* *********ur

    Al* *********ur 1398-06-03

    سلام مطلب جالب و کاربردی بود محصولات تون گارانتی هم داره؟
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم