برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

این همه فروشگاه!!! چرا از کنترل کاران خرید کنیم؟

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش توسط

امروزه یکی از مشکلاتی که اکثر برق‌کاران صنعتی با آن مواجه هستند، چگونگی تهیه‌ی تجهیزات متنوعی با برند معتبر، قیمت مناسب می‌باشد. متأسفانه ورود برخی از کالاهای تقلبی و قاچاق در بازار باعث شده است که نتوان کالای اصلی را از کالای تقلبی تشخیص داد. با توجه به این مشکلات فروشگاه اینترنتی کنترل کاران بر آن شد تا باهمتی مضاعف، شما مشتریان عزیز را جهت تهیه‌ی کالای معتبر و اصیل، با بهترین قیمت ممکن و تنوع بالا یاری کند.

 

چرا کنترل کاران؟

کنترل کاران داری ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در کمتر فروشگاه‌های اینترنتی مشابه دیده می‌شود. امیدواریم این ویژگی‌ها و امکانات باعث شود تا شما عزیزان خریدی بدون دغدغه، با خیال آسوده و مطمئن انجام دهید. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • تجمع محصولات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی با تنوع بالا در یک فروشگاه
  • قیمت مناسب محصولات نسبت به فروشگاه‌ها به دلایل مختلف
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی رسانه دیجیتال جهت اعتماد هرچه بیشتر مشتریان
  • ارسال سریع و رایگان کلیه سفارش‌ها
  • تضمین کیفیت و اصالت تجهیزات
  • ضمانت بازگشت کالا به مدت 7 روز
  • مشاوره رایگان تیم فنی کنترل کاران درزمینهٔ انتخاب، نصب و راه‌اندازی تجهیزات
  • روش‌های مختلف خرید و پرداخت جهت سهولت در انجام خرید
  • تخفیف ویژه و همچنین تخفیف به مشتریان وفادار

در ادامه هریک از این ویژگی‌ها توضیح داده خواهد شد.

 

تنوع تجهیزات با برندهای مختلف

در فروشگاه اینترنتی کنترل کاران شما می‌توانید انواع تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی را در یک پلتفرم واحد جستجو، مشاهده، مقایسه و خرید کنید؛ جستجو در یک فروشگاه اینترنتی به‌مراتب از پرسه زدن در مراکز خرید مختلف آسان‌تر است. در کنترل کاران، رفتن از فروشگاه برق صنعتی به اتوماسیون صنعتی در ثانیه اتفاق می‌افتد.

 

خرید امن و تضمینی باقیمت مناسب

خرید آنلاین شمارا از چانه‌زنی با فروشندگان بد‌قلق راحت می‌کند. اگر پیوسته نگران هستید که مبادا هنگام خرید سرتان کلاه برود، باید بگوییم خرید آنلاین از یک فروشگاه معتبر، به‌طور حتم، بسیار امن‌تر از خرید از یک فروشگاه سنتی است. در یک فروشگاه اینترنتی نظام‌مند، همه فرایندها و تضمین‌ها مشخص هستند و ارتباط مشتری و سرویس‌دهنده کاملاً بر مبنای اصول از پیش تعیین‌شده است. با خرید اینترنتی موقع پس دادن کالا یا تعویض آن، دیگر لازم نیست به خاطر گم کردن رسید محصول خریداری‌‌شده، غر بشنوید یا با مخالفت روبرو شوید. همه اسناد خرید شما محفوظ است. حداقل این‌که همیشه یک نسخه از سفارش خریدتان را در ایمیل خود خواهید داشت.

 

اعتماد در خرید

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید. دارنده نماد اعتماد الکترونیکی، تحت نظارت دستگاه‌های مسئول، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج درتعهدنامه نمادمی‌باشد. فروشگاه کنترل کاران با اخذ این نماد و نشان ثبت رسانه‌های دیجیتال به مشتریان خود اطمینان از خرید را هدیه کرده است.

 

ارسال سریع و رایگان

یکی از مواردی که اکثر افراد را از خرید اینترنتی منصرف می‌کند و برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است هزینه ارسال و مدت‌زمان تحویل کالا می‌باشد. کنترل کاران برای از بین بردن این مشکل، ارسال رایگان کلیه‌ی خریدهای مشتریان عزیز را با پست سفارشی و باربری به‌صورت رایگان در اسرع وقت انجام می‌دهد. لازم به ذکر است در صورت درخواست مشتری ارسال از طریق تیپاکس و پست پیشتاز انجام و هزینه ارسال به عهده مشتری می‌باشد.

 

مشاوره رایگان تیم فنی کنترل کاران

فروشگاه کنترل کاران این افتخار را دارد تا شما عزیزان را از خرید محصول تا نصب و راه‌اندازی همراهی کند. تیم فنی کنترل کاران بر اساس تجربه و دانش فنی، شما را در هر زمان و مرحله‌ای از انجام پروژه همراهی می‌کند. شما عزیزان می‌توانید از طریق تلگرام، واتس‌آپ و یا تماس با شماره‌های 09135375600 و 03532254683 با تیم فنی کنترل کاران ارتباط برقرار کرده و سؤالات و مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

 

روش‌های مختلف خرید و پرداخت

مهم‌ترین اصل کنترل کاران رفاه حال مشتریان عزیز است؛ به همین جهت فروشگاه کنترل کاران جهت رفاه حال مشتریان عزیز روش‌های مختلف خرید و پرداخت در نظر گرفته است. شما عزیزان می‌توانید خریدهای خود را به‌صورت آنلاین از طریق سایت سفارش و پرداخت کنید. همچنین می‌توانید لیست خرید خود را از طریق واتس‌آپ، تلگرام و یا تماس با شماره 09135375600 و 03532254683 ثبت کرده و پس از بررسی مسئول فروش، پیش‌فاکتور و شماره‌حساب جهت پرداخت برای شما ارسال می‌گردد.

تخفیف‌های ویژه

فروشگاه کنترل کاران به‌طور هفتگی فروش‌هایی با تخفیف‌های باورنکردنی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد که این تخفیف‌ها از طریق کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام فروشگاه و دیگر کانال‌های برق صنعتی اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین کنترل کاران برای مشتریان وفادار خود امتیازهایی در نظر می‌گیرد که مشتری می‌تواند امتیاز خود را از طریق خرید بالای 500 هزار تومان، ثبت نظرات در مورد محصولات و معرفی سایت به مشتریان جدید افزایش دهد. مشتری می‌تواند در خریدهای خود از امتیازات کسب‌شده استفاده کرده و محصول را با قیمت کمتر خریداری کند.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم